Меҳмон   03-07-2012, 03:31 PM
#1
Assalomu alaykum!
Jazakalloh, javoblar uchun katta rahmat!
Agar tanaga yoki kiyimga hayvon qoni tekkan bo`lasachi?

Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи ва саллам дедилар: «Дунёда ғариб-нотаниш ёки йўловчидек бўл!» (Бухорий 6416).
0950   07-23-2016, 06:11 PM
#2
Ас салому алейкум ва Рахматуллохи ва Баракотух бродар саволим бор эди мол ёки куйни кони теккан либосда намоз укиса буладими Аллох рози булсин
Муслим   07-23-2016, 06:55 PM
#3
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

Қурбонлик қони теккан кийимда намоз ўқиш ҳукми

Савол: Қурбонлик қони теккан кийимда ўқилган намоз тўғрими? Мана шундай кийимда намоз ўқиб бўлган одам нима қилиши лозим? Қай бири (намоз сиҳатига) таъсир қилади: жонлиқ қоними ёки гўштдаги қонми?
Жавоб: Кийимни ювиш ёки алмаштириш лозим. Қон бор кийимда намоз ўқилмайди. Уни ювиб ташлаш ёки алмаштириш лозим. Кийимини ювиб олмагунича намозни кечиктириб туриши керак. Агарда у кийимидаги қондан хабари бўлса ва билган ҳолда намоз ўқиган бўлса, унда намозини қайта ўқийди. Агарда у кийимидаги қонни унутган ёки билмаган бўлса, унда намозини қайта ўқимайди. Агарда у била туриб бунга эътиборсизлик қилган бўлса, унда намозни қайта ўқийди. Назарда тутилган қон, ҳайвон сўйилаётганда оққан қондир. Гўштдаги қонга келсак, унинг зарари йўқ. Томир ва ҳайвон аъзоларидаги қон кечирилган. Назарда тутилган қон, жонлиқ сўйилаётганда чиққан қондир.

Шайх Абдулазиз ибн Абдуллоҳ ибн Боз роҳимаҳуллоҳ
Ҳаж фатволаридан, 4-кассета

Quote:
حكم الصلاة في ثياب ملطخة بدم الهدي

هل تصح الصلاة بالثياب الملطخة بدم الهدي؟ ومن صلى وبها دم فماذا عليه؟ وما الذي يؤثر دم الذبيحة أم الدم الذي في اللحم؟

الثياب يجب غسلها أو إبدالها لا يصلي فيها وهي ملطخة بالدم، إما أن يغسلها وإما أن يبدلها، يغسلها ويؤخر الصلاة حتى يغسلها، وإذا كان عالماً بالدم عامداً فيعيد، أما إن كان ناسياً أو جاهلاً فما عليه إعادة، أما إذا كان عامداً ذاكراً وتساهل فعليه أن يعيدها، والمقصود الدم المسفوح الذي يخرج من الذبيحة، أما دم اللحوم فلا يضر، دم اللحوم الذي يبقى في الأعضاء والعروق هذا معفوٌ عنه، والمقصود الدم الذي يخرج عند ذبح الذبيحة.

عُرضت على السيف خمس مرّات، لا يقال لي: ارْجع عن مذهبك، لكن اسكتْ عمن خالفك، فأقول: لا أسكت. أبو إسماعيل الهروي
Беш мартта қилич остига келтирилдим. Менга: «Йўлингдан қайт», дейилмади. Бироқ: «Сенга хилоф бўлганлардан тилингни тий», (дейилди). Мен эса: «Жим бўлмайман», дедим.
Абу Исмоил ал-Ҳарвий
  
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
Powered By TAVHID.COM, © 2002-2024 Tavhid Forum.
Made with by Curves UI.